Založ si blog

Tankovanie za 14 eur a 88 centov

Každý vodič občas potrebuje natankovať. Ja nie som výnimkou. Nevedel som však, že moje tankovanie vzbudí u predavačky zakoktanie a preskočenie hlasu, ako počas mutovania v puberte. Tankovanie za 15 eur, to bola moja myšlienka. Tesne pred koncom som tankovanie zastavil a na displeji nabehlo 14,88 €. Vravím si, nebudem sa tu už hrať s centami, idem zaplatiť a pokračovať v ceste. Poctivo som si v daždivom, sychravom počasí vystál rad pred interiérom benzínovej pumpy. Naša vláda vymyslela úžasné opatrenie, že do prevádzky môže ísť obmedzený počet osôb. V nepríjemnom daždivom počasí určite pomôže zdraviu ľudí, aby stáli pred potravinami, drogériami, pumpami atď… Premrznutý som pristúpil k pokladni a rázne povedal: „Tankovanie na trojke“. Staršia pani vypleštila oči na monitor a roztraseným hlasom sa ma spýtala: „To za týchhh štrnásťooosemdessiatoseem?“ Ja som súhlasne prikývol, a až vtedy mi napadlo, že som natankoval za „to zlé“ číslo. Vzal som si bloček, slušne poďakoval a hneď za dverami zložil rúško. Prišiel som k autu, odfotil displej s cenou pohonnej hmoty, pretože som sa už vtedy tešil ako túto tragikomickú príhodu porozprávam doma a napíšem o nej článok. V tej dobe som ani len netušil, že o pár hodín nato vyjde rozsudok: Kotleba vinný v kauze šekov za 1488 €. Ja byť na mieste vodičov MHD liniek 14 a 88, bojím sa či ma nenavštívi NAKA gestapo. Kamarát má číslo 09xx xx1 488. Zrejme ho budem musieť varovať! Zrušme pre istotu možnosť natankovať za 14,88 €. Nikto z nás nechce byť trestne stíhaný. Po odsúdení Kotlebu môže mať každý človek obavu, aby ho pri takomto tankovaní niekto neodfotil, a následne na neho nepodal trestné oznámenie. V mojom prípade to tankovanie bola náhoda, no čo keď za toľko niekto natankuje naschvál?

Žijeme v dobe paradoxov, kde má množstvo ľudí zaslepené oči, alebo vôbec nevidia súvislosti. Lipšic zrazil 72 ročného pána na priechode pre chodcov, ten zraneniam po prevoze do nemocnice podľahol. S jeho veľkým úškrnom a ešte väčším nosom si behá po slobode, no Marián Kotleba je za darovanie šekov v hodnote 1488 eur odsúdený po verdikte súdu na 4 roky a 4 mesiace nepodmienečne.  4 roky a 4 mesiace! 44*2=88.  Navyše 2 4-ky v jednoduchom prevedení symbolizujú hitlerovské SS. Pani sudkyňa Sabová, neviem veru, či aj vás neobžalujú za  podporu a propagáciu hnutia smerujúceho k potlačeniu základných práv a slobôd.  No a prokurátor Honz? Pred niekoľkými mesiacmi ste tu vraveli o rozoštvávaní Slovenského národa.  Teraz ste to vy, ktorý rozoštváva ľudí navzájom. Ale všetci dobre vieme ako veľmi sa vám páči publikácia Kladivo na čarodejnice, a akí liberálno – fašistickí rozoštvávači vás podporujú. No ľuďom typu Honz najviac prekáža pohľad na Slovákov so slobodnou mysľou. A tých je našťastie stále viac a viac…

Demokracia, si ešte na Slovensku, alebo ti zvoní umieračik?

18.08.2023

Je ešte demokracia súčasťou Slovenska? To je otázka, ktorú si kladú ľudia na Slovensku už dlho, no včera táto otázka eskalovala o to viac. Čo sa to tu vlastne deje pár týždňov pred dôležitými parlamentnými voľbami? Je zarážajúce, že Slovensku vládne samozvaný alipaša – Hamran. Človek ktorý by za demokratických okolností do svojej funkcie ani nebol zvolený, [...]

Nad NAKA sa zmráka?

19.08.2022

To čo predvádzajú niektorí príslušníci NAKA v posledných mesiacoch prekračuje všetky medze. Svojvôľa, nezákonnosť, šikana, zastrašovanie a hlúposti spôsobené kŕčom. Určití príslušníci NAKA, otvorene označovaný súčasným šéfom polície ako „naši chlapci“ totiž už vedia, že metódam ich práce bude onedlho koniec. V prírode má všetko svoju prirodzenú [...]

Rusofóbiu nepriniesla vojna na Ukrajine. Ide o dlhodobý program Západu

24.03.2022

Kroky Moskvy na Ukrajine odhalili hlboko zakorenený a latentný rasizmus voči ruskému ľudu, ktorý mnohé západné inštitúcie – v neposlednom rade Hollywood a staršie mainstreamové médiá – kultivujú už príliš dlho. Zo všetkých vojenských operácií, ktoré sa uskutočnili od začiatku milénia – v Afganistane, Iraku, Líbyi a Jemene (uskutočnili ich USA a NATO), je zrazu [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

bonum

Pravdivé informácie k dôležitým témam na základe overených faktov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 44
Celková čítanosť: 143268x
Priemerná čítanosť článkov: 3256x

Autor blogu

Kategórie